۱۳۸۷ مرداد ۲۴, پنجشنبه

پراکنده

1- نمی دونم فیلم 1 Kill Bill رو دیدید یا نه ولی امروز احساس اون پرستاری رو داشتم که اما ترومن سرشو گذاشت لای در و ازش گوشت کوبیده درست کرد. هر کارم که می کنم احساسه قوی تر می شه.
2- این اخبار مربوط به وزیر کشور و لایحه ی حمایت از خانوادم که شده قوز بالا قوز تو این اوضاع و احوال ما
3- گفتم لایحه ی حمایت از خانواده یادم افتاد که امروز شبکه چهار تو برنامه ی اردی بهشت یه کارشناس حقوقی آورده بود هی به این لایحه گیر می داد هی می گفت قانون حمایت از خانواده مصوب سال 53 بهتره هی من تعجب می کردم هی شاخ رو سرم بلندتر می شد آخرشم بچه ها رفتن از صاحب خونه اره گرفتن شاخامو بریدن چون خر شاخ دار خیلی خطرناکه (اشاره به ضرب المثل خدا خرشو می شناسه بهش شاخ نمی ده).
4- بالاخره موفق شدم sweeney todd رو ببینم خوب بود اما به اندازه ی بقیه کارهای تیم برتون ازش خوشم نیومد هر چند با بازی جانی دپ حال کردم و خشونت تو فیلم هم برام جذاب بود. وقتی مشتری ها رو سر می داد تو زیر زمین انگار منم با مغز می خوردم زمین!

هیچ نظری موجود نیست: